Translate

poniedziałek, 23 maja 2016

Cudowny weekend

Od dobrych paru lat myślałam o epimedium. Bardzo podoba mi się taki dywanik z tej roślinki. Ale jakoś zawsze odkładałam realizację tego zamierzenia. Nie byłam chyba przekonana, co do miejsca, które przeznaczyłam na nią. Aż do teraz :). Wraz z przemianą miejsca z poidełkiem, wiedziałam, że to idealne miejsce na mój mini dywan z epimedium. I nareszcie jest w naszym ogrodzie. Zobaczymy, jak się tu rozgości.


A tymczasem żywopłot z buka obudził się już na dobre i jego świeże przyrosty i listki cieszą oko :)


Czy u Was też weekend był tak cudowny? U nas był; dużo zrobiliśmy na ogrodzie, a w niedziele mąż zrobił najwspanialszą pizze z grilla pod słońcem :). Jest lepsza od każdej pizzy jaką kiedykolwiek jadłam! 


Taaaak....ktoś chciał zwędzić ostatni kawałek...


Miłego dnia :)!

2 komentarze:

  1. cudny ten kotek. Czy to norweski leśny czy maine coon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to maine coon, ale on jest dużo mniejszy, niż przedstawiciele tej rasy. Taki nam się "karzełek" trafił :)

      Usuń