Translate

środa, 2 marca 2016

O wiośnie, o zimie i o radości z tu i teraz

dragon-garden

Wszędzie słyszę o wiośnie. Wszyscy na nią czekają, zaklinają, coby już zawitała....ja również. A za oknem od paru dni pogoda barowa. 
Dzisiaj postanowiłam, że nie będę marudzić. Jak zima to zima; będę się nią cieszyć. Wyszłam z aparatem na ogród i postanowiłam odnaleźć piękno, które przyroda chce mi dzisiaj pokazać :).

Spacerując po ogrodzie, patrzyłam na piękny bałagan, bo i on ma w sobie urok. Trzeba będzie przyciąć trawy, buki na żywopłocie, byliny.












Zrobić porządek przy pomocniku...aż wstyd, ale na jesieni zabrakło na to czasu.



Mam w planach „przemeblowanie“ jednego kącika...marzy mi się przy nim mała sadzawka...co z tego wyjdzie czas pokaże :).

Nie wiem, czy to moja postawa ;), ale za pare minut wyszło słonko!!! Co prawda skończyła mi się bateria w aparacie, więc nie uwieczniłam; być może był to znak, że teraz czas tylko na „tu i teraz“ dla mnie :).

krokusy

No i tak od marudzenia, do radości....a smok śpi :)


Miłego dnia :)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz