Translate

poniedziałek, 21 marca 2016

DIY tablica z korków od wina plus 2 sposoby na inne ich wykorzystanie

DIY-cork-wine

Jeśli macie na zbyciu korki z wina to może dobrym pomysłem będzie wykorzystanie ich do zrobienia np. tablicy do przypinania przydatnych rzeczy?
Zapraszam Was dzisiaj na tutorial DIY tablica z korków od wina oraz na 2 inne pomysły jak wykorzystać te malutkie cudeńka.

korki


Wianek i literka


Korki z wina...dla mnie to przedmioty z duszą...a wykorzystanie ich tak, żeby przy okazji cieszyły oko to super pomysł :)
Jakiś czas temu zaczęłam zbierać korki z zamiarem zrobienia wianka.

cork-wine

Zaangażowałam do tego znajomych i stos korków szybko rósł. Wykorzystałam je więc do zrobienia kolejnej ozdoby, czyli literki.

litera-korki-wina 

DIY tablica z korków od wina

Korki z wina to świetna zabawa i tak mnie wciągnęła, że postanowiłam podpatrzeć u przyjaciółki i zrobić tablicę korkową. Mój syn wyrósł już ze swojej dawnej tablicy i zgodził się oddać mi ją w imię wyższych celów ;).


Najpierw pomalowałam ramy na błękitny, ale coś mi w tym kolorze nie pasowało, więc drugą warstwę położyłam już białą.
Najlepsza zabawa była przy cięciu korków...można się przy niej zrelaksować i przy okazji potrenować mięśnie, o których istnieniu nie miało się wcześniej pojęcia ;).


Jeśli wszystkie korki są już pocięte zostaje nam tylko ułożenie ich i przyklejenie klejem termicznym.

DIY-korki-od-wina

A tu gotowe dzieło: tablica z korków z wina, czeka aż zdecyduję się gdzie mam ją umieścić na stałe (no może nie do końca na stałe, bo u kobiet to słowo ma zupełnie inne znaczenie niż podaje słownik ;))

jak-zrobic-tablice-korki-wina

tablica z korków po winie


Miłego dnia!


4 komentarze:

  1. Swego czasu zbierałam korki, bo mój mąż chciał zrobić podstawkę pod garnek. Niestety nic z tego nie wyszło, a ja wszystkie korki wyrzuciłam, szkoda, bo jest tyle fajnych pomysłów na ich wykorzystanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korki to super materiał na DIY :), ale wiesz...zawsze można nazbierać nowych ;)

      Usuń
  2. Naprawdę super pomysł, a najbardziej podoba mi się ta literka :) pozdrawiam i zapraszam do nas http://siostrydajarade.blogspot.com/2016/04/karolove-wytwory-skrzyneczka-na.html

    OdpowiedzUsuń