Translate

poniedziałek, 29 lutego 2016

O bałaganie, kocich myślach i wspaniałym finale :)



wooden-box

Uwielbiam książki....i to nie tylko uwielbiam czytać, ale również otaczać się nimi. Często czytam dwie, lub trzy książki naraz. Dodać do tego książki mojego syna i mamy ciągły bałagan ;). Książki lądowały raz na stole, potem na parapecie, potem na sofie....znowu na stole i tak wkoło.....
A ponieważ bardzo lubię koszyki i skrzynki we wnętrzach (tutaj możecie zobaczyć u mnie) powstał pomysł na skrzynkę na książki :).

Skrzynka została zakupiona, do tego pędzle, bejca w kolorze "orzech jasny", farba "biały mat", kółka i śrubki. (Kot sobie myśli: "kiedy będę mógł wejść do nowej skrzynki" ;D....nie tym razem panie kocie ;))


Najpierw pomalowałam skrzynkę z zewnątrz bejcą i czekałam aż wyschnie, co nie trwało długo. Środek pomalowałam na biało. Na końcu dokręciłam kółka.



Przyznam się, że nie bardzo dbałam o to, żeby nie wyjechać poza linię ;), ale wiecie tak miało być! ;D
No i tyle....pracy niewiele, a efekt...zresztą oceńcie sami :)

ikea-box

box-loft

box-loft2

wooden-box

box-cat

No i jak :)? 
szafirki

Miłego dnia!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz