Translate

sobota, 1 lipca 2017

O tym i o tamtym...

Początek lata; wszytko pięknie kwitnie....róża, która wygląda jak lody śmietankowe:

Ostróżki (myślałam, że w tym miejscu ogrodu nie będą dobrze rosły, ale o dziwo radzą sobie naprawdę dobrze):


No i ulubiona lawenda :)...jej zapach jest lepszy niż wszystkie perfumy świata....jej jedyna konkurentka to chyba maciejka.


Z tyłu pomidorki, w tym roku wszystkie posadziłam w doniczkach i postawiłam pod daszkiem, licząc na większe plony niż w zeszłym roku ;)


Na koniec jedno z moich ulubionych miejsc w ogrodzie; szpula koło warzywniaczka....świetne miejsce na wypicie zupki, czy kawy, a wieczorkiem na oglądanie świetlików i wąchanie maciejki

bęben drweniany

Miłego dnia :)!


6 komentarzy:

  1. To wypicie zupki to była akcja planowana co???

    Ps.Fajny wpis

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna róża ,ja do maciejki dokładam konwalie.Pozdrawiam po urlopie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)....zapach konwalii też kocham, u mnie jednak rosną w drugim kącie ogrodu :)

      Usuń
  3. Pozdrawiam sąsiadkę, co słychać w ogrodzie? U mnie dziwnie, bo rok dziwny a ja dwa razy zostawiłam ogród na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam również :). U mnie też dziwny...cóż jak pogoda ;)

      Usuń