Translate

poniedziałek, 8 lutego 2016

DRUGIE ŚNIADANIE.....JAGLANKA

Uwielbiam Nigela Slatera i mam taki nawyk, że od czasu do czasu wracam do jego programów. Ostatnio zainspirował mnie owsianką. Ja zamieniłam płatki owsiane na jaglane, wodę zastąpiłam mlekiem orzechowym, a zwykłe mleko jogurtem.
 


Około 1/4 szklanki płatków zalewam szklanką mleka orzechowego (choć przyznam, że w zeszłym tygodniu robiłam z kokosowym i jest zdecydowanie lepsze). Gotujemy, aż jaglanka zgęstnieje. Posypujemy cynamonem, dodajemy jogurt, miód i łyżeczkę domowego dżemu z porzeczek :)
jaglanka

Miłego dnia :)!

2 komentarze:

  1. Jak robiłaś to z mlekiem kokosowym, to rozcieńczałaś je jakoś? Bo to z puszki jest dość gęste.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Dario :)
    Używam mleka nie z puszki. Ono jest w kartonach, tak jak mleko sojowe i to jest tak jak zwykłe mleko, nie trzeba rozcieńczać :).

    OdpowiedzUsuń