Translate

poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Weekend w ogrodzie

Nie wiem, co bardziej lubię; oglądanie z kubeczkiem kawy rabatek i planowanie ich, czy prace na nich. A co tam....przyznaję; lubię i to i to :). W sobotę był czas na pracę i kolejne części ogrodu zostały uporządkowane. Potem przyszła wiosenna burza, a potem przyszedł czas na paparazzi ogrodowego ;)

ciemiernik-w-ogrodzie


Moje najnowsze gwiazdy; ciemierniki :). Bardzo jestem ciekawa jak poradzą sobie w naszym ogrodzie.


Katalpa w słońcu z kroplami deszczu też prezentuję się cudownie :)



Wyplewiona, zw świeżą korą rabatka czeka na nowe roślinki.




Tak zajęłam się fotografowaniem, że dopiero po chwili zobaczyłam, że "coś" tam na niebie króluje :)


Miłego dnia :)!

2 komentarze:

  1. Super uchwycona wiosna po deszczu,uwielbiam białe tulipany u mnie jeszcze zielone.Pozdrawiam z Mazur!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Miło mi, że Ci się podoba. Też uwielbiam białe tulipany, te są wczesne, mam jeszcze drugie, które niebawem zakwitną :).
      Pozdrawiam :)

      Usuń